Cpc ба cpa үзүүлэлтүүдийн хооронд ямар ялгаа байдаг вэ? CPO, CPL, CPS, ROAS, ROI болон бусад нэр томъёоны тайлбар. ХКН -ийн үзүүлэлт - үүнд анхаарлаа төвлөрүүлэх боломжтой юу?


Ихэнхдээ хүмүүс CPC -ийн үнийг тогтоохдоо зөн совингоор удирддаг. Энэ нь Yandex Direct, Google Adwords болон ерөнхийдөө аливаа зар сурталчилгааны системд дарах зардлыг тогтооход хамаарна.

Дараахь харилцан яриа гарч ирэв.

- Бид нэг товшилтод 30 гаруй рубль төлж болно.
- Яагаад 30 рубль гэж? Яагаад 130 биш гэж?
- Мэдэхгүй, энэ бол ердийн үнэ гэж бодож байна.

Нэг товшилтын өртгийг тооцоолохын тулд танд дараах анхны параметрүүд хэрэгтэй болно.

Ийм тооцоо хийснээр бид үргэлж муу зүйл рүү ханддаг - бид зардлын түвшинг арай илүү эсвэл хүлээгдэж буй борлуулалтын хэмжээнээс арай бага ашигладаг.

  • Барааны өртөг ба үнийн зөрүүгээр нэг захиалгаас авсан цэвэр ашиг. Энэ үзүүлэлтийг тооцоолохдоо захиалгын цуцлалт, өгөөжийг анхаарч үзээрэй.
  • Судалж үзсэн сайтын хөрвүүлэлт - худалдан авалт хийсэн зочдын сайтын зочдын нийт тоонд харьцуулсан харьцаа.
    Хэрэв энэ утгыг хараахан мэдэгдээгүй байгаа бол та өөрийн салбарын статистикийн дундаж үзүүлэлтийг хайж олох боломжтой, жишээлбэл, онлайн дэлгүүр 2%, буух хуудас 4%. Энд гарсан алдаа нь үр дүнд ихээхэн нөлөөлж болохыг анхаарах хэрэгтэй.

Нэг товшилтын өртгийг тооцоолох томъёо:

Жишээг шууд харцгаая:

  • Нэг захиалгын цэвэр ашиг 250 рубль байна
  • Дэлгүүр хөрвүүлэх - 1.5%

Бид томъёог ашиглан товшилтын зардлыг тооцоолно.

Зардал = Цэвэр ашиг * Хөрвүүлэлт / 100 дээр дарна уу.

Тиймээс, бид авах болно: Нэг товшилтын зардал = 250 * 1.5 / 100 = 3 рубль 75 копейк.

Энэ нь таны ROI 0%байх товшилтын зөвшөөрөгдөх дээд зардал юм. Нэг товшилтын зардлыг N хувиар бууруулна. Энэ хувь нь таны ойролцоо ашиг болно.

Энэ үнээр замын хөдөлгөөн байхгүй болно ...

Асуулт гарч ирж магадгүй, нэг товшилтын зардлыг яах вэ, учир нь замын хөдөлгөөн байхгүй болно, жишээлбэл, Yandex Direct дээр ийм хурдтай байх уу?

  • Ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх
    Та бүтээгдэхүүний тэмдэглэгээг нэмэгдүүлэх, нэр төрлийг өөрчлөх, зардлаа бууруулах гэх мэт.
  • Борлуулдаг
    Захиалгаа баталгаажуулсны дараа вэбсайт болон утсаар зарна. Үнэндээ энэ бол ашиг орлогоо нэмэгдүүлэх нэг арга юм.
  • Вэбсайтын хөрвүүлэлтийг нэмэгдүүлэх
    Интерфэйс дээр ажиллах, виджет турших, хэрэглэгчийн дэмжлэг үзүүлэх, бараа бүтээгдэхүүнийг сайн үнээр санал болгох ...
  • Хямд эсвэл үнэгүй урсгалыг хайж олох, заасан хөрвүүлэлтийн утгыг хадгалах болно.
  • Аль хэдийн худалдаж авсан үйлчлүүлэгчдийг бүү мартаарай... Эсвэл худалдаж аваагүй. Идэх давтан борлуулалт, имэйлийн мэдээллийн товхимол ашиглаж, утсаар ярьж өөрийнхөө тухай сануулаарай. Ерөнхийдөө үйлчлүүлэгчдийн баазтай ажиллах.

Чухал цэг. Нэг товшилтын зардлыг зар сурталчилгааны суваг тус бүр, зар сурталчилгааны суваг доторх хэрэгсэл тус бүрээр тус тусад нь тооцдог. Yandex Шууд хайлтын кампанит ажил, Yandex Direct YAN зар сурталчилгааны сүлжээнд зориулсан сайтын хөрвүүлэлт,

Онлайн зар сурталчилгааны CPC үзүүлэлт

Энэ асуулт нь сайтаа мөнгөжүүлэх хэрэгцээтэй тулгарч буй вэбмастерын сонирхлыг татах нь дамжиггүй. "ХКН" гэсэн нэр томъёо нь товчлол юм Англи хэлний илэрхийлэл"Нэг товшилтын зардал" гэсэн утгатай бөгөөд энэ нь "нэг товшилтын зардал" гэсэн утгатай. Өөрөөр хэлбэл, ХКН гэдэг нь зочдыг линк эсвэл баннер байрлуулсан вэб нөөцийн эзэмшигчид шилжүүлэхэд төлдөг мөнгө юм.

Энэ нь сонирхолтой юм! ХКН -ийн талаар тийм гэж хэлж болохгүй сайн аргазалуу сайтууд эсвэл блогуудаас мөнгө олох. CPC нь ихэвчлэн хэдэн цент байдаг гэдгийг санаарай. Тогтвортой орлого олж авахын тулд маш их урсгалтай вэб нөөцтэй байх шаардлагатай.

Манай суваг дээрх бусад видеонууд - SEMANTICA ашиглан интернет маркетинг сурах

Дундаж ХКН -ийг юу тодорхойлдог

Нэг товшилтын өртөгт нөлөөлдөг хэд хэдэн шалгуур байдаг. Хамгийн чухал хүчин зүйл бол сайтын сэдэв юм. Хөрөнгө оруулалт, санхүү, барилга байгууламж гэх мэт арилжааны төслүүд нь эзэддээ зугаа цэнгэл, "эмэгтэйчүүдийн" сайтаас хамаагүй илүү ашиг авчирдаг. Вэб сайтын сэдэвчилсэн хамааралаас гадна ХКН -ийн үзүүлэлтэд дараахь шалгуурууд нөлөөлдөг.

  • Өдрийн цаг;
  • интернет хэрэглэгчдийн газарзүйн байршил;
  • түлхүүр үг;
  • систем дэх вэб нөөцийн эрх мэдэл.
.

ХКН -ийн зар сурталчилгаа нь сурталчлагч, хэвлэн нийтлэгчдэд юу өгдөг

Энэхүү сурталчилгааны хэрэгслийг ашиглан сурталчлагч дараахь давуу талыг олж авна.

  • төсвийн уян хатан хуваарилах боломж;
  • зар сурталчилгааны кампанит ажлыг хүссэн үедээ зогсоох боломжтой;
  • төлбөрийг зөвхөн сурталчилсан сайт руу хийсэн бодит шилжүүлгийн төлөө хийдэг;
  • сурталчилгааны кампанит ажлын үр дүнг хурдан үнэлэх боломж бий.

Контекст зар сурталчилгааны сүлжээ нь хүлээн зөвшөөрөгдсөн сайтуудад тодорхой шаардлага тавьдаг гэдгийг анхаарах хэрэгтэй. Нэгдүгээрт, вэб нөөц нь түншлэлийн хөтөлбөрийн дүрмийг дагаж мөрдөх ёстой бөгөөд хуулийн шаардлагыг зөрчихгүй байх ёстой. Түүнчлэн, сэдвийн дагуу сайтын хөдөлгөөнд хязгаарлалт тавьж болно. "Хориотой" ангилалд ихэвчлэн мөрийтэй тоглоом, эм зүй гэх мэт сайтууд багтдаг.

Сайтын орлого нь зөвхөн товшилтын өртөгөөс гадна CTR -ийн үнэ цэнээс хамаарна (1000 сэтгэгдэл тутамд зочлогсдын даралтын тоо) сурталчилгаа). CTR -ээ сайжруулахын тулд та зар сурталчилгааны нэгжийн байршил, тэдгээрийн харааны шинж чанарыг туршиж үзэх боломжтой.

Аль ч шиг мэргэжлийн үйл ажиллагаа, Интернет маркетингийн хувьд мэргэжилтнүүдэд ажлаа хурдан удирдан чиглүүлэх, тооцоо хийх, сурталчилгааны анализ хийхэд тусалдаг маш олон нэр томъёо, тодорхойлолт байдаг. Туршлагагүй хэрэглэгчдийн хувьд олон нэр томъёо нь үргэлж тодорхой байдаггүй тул манай өнөөдрийн нийтлэлд бид интернет борлуулагчдын үндсэн тодорхойлолт, томъёог тайлж, хаана хэрэглэх, ашиглах ёстойг танд хэлэх болно.


Таны тав тухтай байдлыг хангах үүднээс бид нийтлэлээ блок болгон хуваасан.

Зардлыг тооцоолох нөхцөл, томъёо


Одоо бид танд нөхцөлийг танилцуулах болно.


ЗТ (товших түвшин)Энэ нь зар сурталчилгаа дарах хурд юм. Зар сурталчилгааны сэтгэгдлийг дарах хувиар тооцоолсон болно. ЗТ нь зар сурталчилгааны кампанит ажлын үр дүнг тодорхойлоход хэрэглэгддэг.


Томъёо: ЗТ = (товшилтын тоо / сэтгэгдлийн тоо) * 100%

CPC (зардалтутамддарна уу) - дараа нь сайт руу шилжсэн зар дээр дарахад зар сурталчилгаа төлөгчийн төлөх зардал. CPC нь зар сурталчилгааны кампанит ажлын үр дүнг үнэлэх, мөн тендерийг тохируулахад тусалдаг. ХКН -ийн үзүүлэлтэд хэд хэдэн хүчин зүйл нөлөөлдөг - зар сурталчилгаа, түүний чанарын үзүүлэлт (CTR), дэлгэцийн бүс, цаг, өрсөлдөгчид ижил түлхүүр үг хэллэгээр зар харуулдаг.


ЦХҮа (зардалтутамдүйлдэл)- сурталчлагчийн вэбсайт дээрх үйл ажиллагааны зардал. Энэ тохиолдолд ашигтай үйлдэл болгон юу хийхээ сурталчлагч өөрөө шийддэг. Энэ нь "Холбоо барих хуудас руу зочлох" эсвэл "Маягт илгээх" байж болно санал хүсэлт". Энэ нэр томъёо нь мөн тодорхойлолтыг багтааж болно CPL (зардалтутамдхар тугалга)- энэ бол холбоо барих хаягаа орхисон эсвэл сурталчлагчтай өөр тохиромжтой аргаар холбоо барьсан боломжит үйлчлүүлэгчийн зардал юм.



Ашигтай үйлдлийг зөв хянахын тулд та өгөгдлийг тооцоолох Google Analytics эсвэл өөр аналитик системд зорилго тавих хэрэгтэй.


ЦХҮа -ны индикаторыг автоматаар тооцоолох үйлчилгээнүүд бас байдаг - K -50, Roistat гэх мэт.

CPS (зардалборлуулалт тутамд) - зар сурталчилгааны эх сурвалжаас бараа, үйлчилгээний 1 төлбөртэй захиалгын өртөг. CPS тооцоо нь онлайн төлбөртэй онлайн дэлгүүрүүдэд тохиромжтой. Үлдсэн хэсэгт нь эцэс төгсгөлгүй дүн шинжилгээ хийх систем CRM интеграцчлал... CPS нь зар сурталчилгааны төсвөө тохируулах, үр ашгийг дээшлүүлэхэд тань туслах болно.

CPO (захиалгын зардал)- бараа, үйлчилгээний 1 захиалгын өртөг. Үүний ялгаа нь дүрмээр бол бүх захиалгыг CPO -д тооцдог бөгөөд үүнд мөнгөө төлөөгүй болно.


CPM (Millenium тутамд ногдох зардал) - 1000 сэтгэгдэлд ногдох өртөг, зар сурталчилгааны товчлол дээр анхаарлаа төвлөрүүлээгүй байж, эцсийн хэрэглэгчдэд зар сурталчилгааны мессежийг хүргэх шаардлагатай бөгөөд зөвхөн 1000 сэтгэгдэл тутамд төлбөр төлдөг хүмүүст зориулагдсан болно.


Томъёо: CPM = зар байршуулах зардал / ирээдүйн холбоо барих хүмүүсийн тоо * 1000

CPI (нэг суулгах зардал)- гар утасны програм суулгах зардал. ХҮИ -ийн тооцоолол нь бүтээгдэхүүнээ сурталчилж буй хүмүүст ашигтай байдаг гар утасны програмууд... CPI нь нэг апп суулгах зардал юм.


Дээрх нэр томъёо нь зар сурталчилгааны кампанит ажлын үр дүнг хянах, сурталчилгааны хамгийн сайн загварыг сонгох, зар сурталчилгааны төсвийг хянах, тохируулахад туслах болно.

Ашгийг тооцоолох нөхцөл, томъёо

Зардлыг тооцоолоход бизнес эрхлэгч бүрийн хамгийн сонирхолтой хэсэг нь ашиг тооцох явдал юм. Доороос та өөрийн үнэнч туслах болох томъёо, тодорхойлолтуудыг олох болно.

Борлуулалтын зардлын зардал (A / S)- зар сурталчилгааны үр нөлөөг тодорхойлох. A / S энгийн томъёог ашиглан та сурталчилж буй бүтээгдэхүүн / үйлчилгээнээс олох ашгийг энэ бүтээгдэхүүн / үйлчилгээг дэмжихэд зарцуулсан зардлыг хасч тооцож болно. Дүрмээр бол энэ үзүүлэлтийг компанийн жилийн тайлан эсвэл тайлант хугацаанд тооцдог.


Зар сурталчилгааны зардлын өгөөж (ROAS)- зар сурталчилгааны кампанит ажлаас хэр их ашиг олж байгааг тооцоолоход тусалдаг тодорхойлолт. Жишээлбэл, та зар сурталчилгаанд 30,000 рубль зарцуулж байхад 100,000 рублийн зарын ашиг олсон. Бид авч үздэг: 100,000/30,000 = 3.3 рубль. Та зар сурталчилгаанд зарцуулсан 1 рубль бүрээс авсан.


Томъёо: ROAS = зар сурталчилгааны сувгуудын ашиг / зарцуулалт


ROI (Хөрөнгө оруулалтын өгөөж)ба ROMI (Маркетингийн хөрөнгө оруулалтын өгөөж)Зардлын хэсгийн хэмжээгээр ROAS -аас ялгаатай. ROMI (ROI) -д зар сурталчилгааны суваг төдийгүй маркетингийн бүх зардлыг харгалзан үздэг (жишээлбэл, вэбсайт үүсгэх, шинэ бүтээлч хөгжүүлэх. дэлгэцийн сурталчилгаагэх мэт).


Томъёо: ROMI (ROI) = Ашиг / Маркетингийн зардал


Зар сурталчилгааны зардал (A / M)- зар сурталчилгааны ашигт ажиллагааг үнэлэхэд тусалдаг өөр нэг тодорхойлолт, гэхдээ ашигтай холбоотой зардлыг биш харин ашгийн өртөг, бараа / үйлчилгээний өртөг, өөрөөр хэлбэл хөрөнгө оруулалтын цэвэр ашиг.

EPC (Нэг товшилтын орлого)- үзүүлэлт нь CPC индикатортой төстэй, ялгаа нь CPC нь нэг товшилтын зардал бөгөөд EPC нь 100 эсвэл 1000 товшилтоор олсон ашиг юм.


Томъёо: EPS = (Олсон ашиг / Даралтын тоо) * 100 (эсвэл 1000)

LTV (Насан туршийн үнэ цэнэ)- энэ бол нэг үйлчлүүлэгчээс түүнтэй хамт ажиллах бүх хугацаанд авсан компанийн нийт ашиг юм. Шалгуур үзүүлэлт нь нэг татагдсан үйлчлүүлэгчийн хөрөнгө оруулалтын өгөөжийн талаар тодорхой ойлголт өгдөг.


Томъёо: LTV = хамтын ажиллагааны бүх хугацаанд 1 үйлчлүүлэгчээс олох орлого - үйлчлүүлэгчийг татах, хадгалж үлдэх зардал.

KPI- Энэ бол зорилгодоо хүрэхийн тулд ажлын үр дүнг үнэлэх боломжийг олгодог гол үзүүлэлт юм. KPI -ийг одоогийн болон хүссэн үзүүлэлтүүдийн дагуу мэргэжилтэн, сурталчлагчтай дангаар нь тодорхойлно.

Энэхүү нийтлэлд бид интернет сурталчилгаанд ашигладаг үндсэн нэр томъёо, томъёоны талаар аль болох их ярихыг хичээсэн бөгөөд ингэснээр та зар сурталчилгааны кампанит ажлынхаа өнөөгийн байдлыг үнэлэх, мөн маркетингийн мэргэжилтнүүдийн хэлийг ойлгох боломжтой болно. Танд сайн тоглолт!


Удахгүй уулзацгаая!

md. Хар гол, 15 Орос, Санкт -Петербург 8 812 497 19 87

Нэг товшилтын өртөг (CPC) зарыг хэрхэн тодорхойлох вэ


ШЭЙЛСЭН

Та зар сурталчилгааныхаа товшилтын зардлыг хэрхэн тодорхойлох вэ?

Хамгийн их асуудаг асуултуудын нэг. Ерөнхийдөө хэр их мөнгөтэй байгаагаа ойлгох хэрэгтэй ...

"Гэсэн ч" гэж та асууж байна ...

Энэ нийтлэл танд хариултыг өгөх болно.

Үүнийг ойлгохын тулд үүнийг яг нарийн тодорхойлох боломжгүй болно, учир нь бизнес бүр өөрийн гэсэн онцлог шинж чанартай байдаг. Тиймээс бид алдааны зөрүү гаргах эрхийг урьдчилан авдаг.

Энэ нийтлэлд бид таны товшилт бүрийн зардлыг (CPC) хэрхэн тодорхойлохыг авч үзэх болно сурталчилгааны кампанит ажилИнтернет дээр болон түүнээс цааш.

ROI томъёо (хөрөнгө оруулалтын өгөөж)

Та мөнгө олохын тулд бизнес эрхэлдэг. Үүнийг хийхийн тулд таны оруулсан мөнгө эерэг мөнгөн урсгалыг бий болгож байгаа эсэхийг шалгах хэрэгтэй.

Энэ нь хэрхэн болж байгааг ойлгохын тулд та хөрөнгө оруулалтын өгөөжийг (ROI) тооцоолох хэрэгтэй болно.

ROI нь маш энгийнээр асуултанд хариулдаг: “Би орлого олдог илүү их мөнгөМиний бизнест хөрөнгө оруулахаас илүү юу? "

Үүнээс гадна ROI нь хөрөнгө оруулалтын эерэг (эсвэл сөрөг) өгөөжийн хэмжээг танд хэлэх болно. Энэ нь таны оруулсан хөрөнгө оруулалттай холбоотой хэр их мөнгө олох (эсвэл алдах) гэсэн үг юм.

Жишээ авч үзье.

Та 1000 долларын үнэтэй хувьцаа худалдаж авсан гэж бодъё. Хоёр сарын дараа та ижил хувьцаагаа 1300 доллараар зарна.

Таны оруулсан хөрөнгө оруулалтын өгөөж ямар байсан бэ?

ROI -ийн томъёог энд харуулав.


ROI = (ашиг - зардлын үнэ) / хөрөнгө оруулалтын хэмжээ * 100%

Одоо тоонуудтай. Хөрөнгө оруулалтын өгөөж нь 1300 доллар (хувьцаа худалдах), хөрөнгө оруулалтын зардал нь 1000 доллар (хувьцааны өртөг) юм.

ROI = (1300 - 1000 $) / 1000 $ = 0.3 эсвэл 30%

Энэ нь 30%болсон. Учир нь ROI -ийг үргэлж хувиар тооцдог.

Хэрэв хөрөнгө оруулалтын өгөөж эерэг байвал (энэ тохиолдолд) хөрөнгө оруулалт ашигтай болно. Учир нь та оруулсан мөнгөнөөсөө илүү их мөнгө авдаг.

Хэрэв хөрөнгө оруулалтын өгөөж сөрөг байвал хөрөнгө оруулалт ашиггүй болно.

Сөрөг ROI -ийн жишээг авч үзье.

Та 1000 доллараар хувьцаа худалдаж авсан гэж бодъё. Тэгээд тэднийг 700 доллараар зарахаас өөр аргагүй болдог.

ROI = (700 -1000 $) / 1000 = -0.3 эсвэл -30%.

Та энэ хөрөнгө оруулалтын 30% -ийг зарцуулсан.

CPC -ийг тооцоолохдоо ROI -ийн томъёог анхаарч үзэх нь чухал юм.

Нэг товшилтын зардал

Олон зар сурталчилгааны платформууд энэ загварыг дагаж мөрддөг. Энэ нь хэн нэгэн таны зарыг дарахад л танд мөнгө төлдөг гэсэн үг юм.

Хэрэв таны зар сая удаа гарч ирэхэд хэн ч дарахгүй бол та юу ч төлөхгүй. Мэдээжийн хэрэг, энэ нь зар сурталчилгааны чанар дээр ажиллах хэрэгтэй гэсэн дохио юм..

Дашрамд хэлэхэд, онлайн зар сурталчилгаа нь сэтгэл татам байгаагийн нэг шалтгаан нь ХКН юм. Та зар сурталчилгааныхаа төлбөрийг хэзээ төлдөг боломжит үйлчлүүлэгчиддээр дараад саналаа судлаарай.


Даралт тус бүр хэдэн төгрөгийн үнэтэй вэ? Янз бүрийн байдлаар.

Хүү нь эрэлтээс хамаарна. Илүү олон хүмүүс тодорхой түлхүүр үгийг санал болгохыг хүсэх тусам нэг товшилтын өртөг өндөр болно.

Энэ бүхэн нь одоогийн эрэлт хэрэгцээ, таны зорилтот түлхүүр үгсийн түгээмэл байдлаас хамаарна.

Таны хөрвүүлэх ханш хэд вэ?

Дараа нь та хөрвүүлэх ханш хэд болохыг олж мэдэх хэрэгтэй. Энэ бол таны зарыг дарж худалдан авалт хийдэг хүмүүсийн хувь юм..

Харамсалтай нь, таны зарыг дарсан хүн бүр таны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг худалдаж авахгүй.

Энэ нь нэг товшилтын өртөг нь борлуулалтын зардалтай адил биш гэсэн үг юм.


Жишээ.

Та гутал зарж байгаа бөгөөд таны зар нэг товшилтод 1.25 долларын үнэтэй гэж бодъё. Таны зарж буй гутал бүрийн хувьд 17 долларын ашигтай байгаа тул нэг товшилтоор төлөх боломжийн үнэ байх шиг байна.

Дандаа биш.

Та харах хэрэгтэй хөрвүүлэх ханш... Хэрэв таны зарыг дарсан арван хүн тутмын нэг нь л гутал худалдаж авдаг бол та нэг борлуулалтдаа 12.50 доллар (1.25 x 10) төлж байгаа гэсэн үг юм.

Одоо дахин тооцоол. Энэ нь $ 17 - $ 12.50 байна. Ингэснээр та 4.50 долларын ашиг олохгүй болно.

Та үүнийг төлж чадах уу?

Энэ бол та өөрөө өөртөө хариулах ёстой асуулт юм.

Таны хөрвүүлэх ханш, нэг товшилтын өртөг нь хөрөнгө оруулалтын өгөөж (ROI) -тэй шууд холбоотой.

Google AdWords-ийн нэг товшилтын дундаж зардал салбараар

AdWords нь хайлтын (контекст) зар болон дэлгэцийн сүлжээний сурталчилгаа (баннер) хоёуланг нь санал болгодог гэдгийг ойлгох нь чухал юм.

Бүх талбайн товшилтын дундаж зардал нь Нэг нь 2.32 доллар контекст сурталчилгааба хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэлд 0.58 доллар (хошуу).

Нэг салбарын зардлын дундажийг авч үзье google дээр дарна уу AdWords.

Хуульчийн үйлчилгээ - 1.72 доллар (контекст) ба 0.32 доллар (хошуу)

Авто - 1.43 доллар (контекст) ба 0.39 доллар (хошуу)

B2B - $ 1.64 (контекст) ба 0.37 доллар (хошуу)

Хэрэглэгчийн үйлчилгээ - 3.77 доллар (контекст) ба 0.69 доллар (хошуу)

Болзох сайтууд - 0.19 доллар (контекст) ба 0.18 доллар (хошуу)

Цахим худалдаа - $ .88 (контекст) ба 0.29 доллар (хошуу)

Боловсрол - 1.74 доллар (контекст) ба 0.40 доллар (хошуу)

Хөдөлмөр эрхлэлтийн үйлчилгээ - 0.20 доллар (контекст) ба 1.66 доллар (хошуу)

Санхүү ба даатгал - 3.72 доллар (контекст) ба 0.72 доллар (хошуу)

Эрүүл мэнд ба анагаах ухаан - 3.17 доллар (контекст) ба 0.70 доллар (хошуу)

Бүтээгдэхүүн - $ 3.19 (контекст) ба $ 0.70 (хошуу)

Аж үйлдвэрийн үйлчилгээ - 2.00 доллар (контекст) ба 0.60 доллар (хошуу)

Баруун талд - 5.88 доллар (контекст) ба 0.60 доллар (хошуу)

Үл хөдлөх хөрөнгө - 1.81 доллар (контекст) ба 0.88 доллар (хошуу)

Технологи - 1.78 доллар (контекст) ба 0.20 доллар (хошуу)

Аялал ба зочломтгой байдал - $ 1.55 (контекст) ба 0.24 доллар (хошуу)

Дэлгэцийн зар нь хайлтын зараас хамаагүй хямд байдаг. Яагаад энэ вэ?

Учир нь хайлтын зарыг худалдан авалт хийх гэж байгаа үед хүмүүсийг чиглүүлэхэд ашиглаж болно. Тиймээс үнэ нь илүү өндөр байдаг.

ЖишээлбэлХэрэв та камер зардаг бол зар сурталчилгаа явуулахыг хүсч магадгүй юм түлхүүр үг"Хямд камер".

Юуны төлөө? Учир нь "хямдхан камер" хайж буй хүн бараг л худалдан авалт хийх сонирхолтой байдаг.

Нөгөө талаас, хүмүүс хуудсыг үзээд шууд худалдан авах сонирхолгүй байх үед дэлгэцийн зар (баннер) гарч ирдэг.

Дэлгэцийн зарыг дахин төлөвлөхөд ашигладаг (эсвэл брендтэй аль хэдийн харилцаж байсан хүмүүст) ихэвчлэн тохиолддог.

Салбараар фэйсбүүк дээр дарахад ногдох дундаж зардал

Онлайн сурталчилгаа хийх өөр нэг гайхалтай сонголт бол Facebook юм. Учир нь та хүн ам зүй, сонирхол дээр үндэслэн зар сурталчилгаагаа хүмүүст чиглүүлэх боломжтой.

Фэйсбүүк дээр дарах дундаж зардал 1.72 доллар байна.