Чим відрізняються показники cpc і cpa. Розшифровка CPO, CPL, CPS, ROAS, ROI та інших термінів. Показник CPC - чи можна на нього орієнтуватися


Часто, при виставленні ставок - вартості за клік люди керуються інтуїцією. Це стосується і виставленні вартості кліка в Яндекс Директі, і в Google Adwords і взагалі в будь-якої рекламної системі.

Виходить ось такий діалог:

- Ми можемо платити не більше 30 рублів за клік.
- Чому 30 рублів? Чому не 130?
- Не знаю, мені здається це нормальна ціна.

Для розрахунку вартості кліка знадобляться наступні вихідні параметри:

При таких розрахунках завжди схиляємося в гіршу сторону-використовуємо трохи більше рівень витрат або трохи менше очікувана кількість продажів.

  • Чистий прибуток з одного замовлення, як різниця між собівартістю і ціною товару. При розрахунку даного показника враховуйте відмови і повернення на замовлення.
  • Конверсію досліджуваного сайту - співвідношення відвідувачів, які зробили покупку, до загальної кількості відвідувачів сайту.
    Якщо ця величина поки не відома, то можна пошукати середні статистичні показники для вашої галузі, наприклад для інтернет магазину 2%, для Лендінзі 4%. Варто враховувати, що похибка тут може сильно позначитися на результаті.

Формула розрахунку вартості кліка:

Відразу розглянемо на прикладі:

  • Чистий прибуток з одного замовлення становить 250 рублів
  • Конверсія магазину - 1,5%

Вираховуємо вартість кліка по формулі:

Ціна кліка = Чистий прибуток * конверсія / 100.

Тому отримуємо: Ціна кліка = 250 * 1,5 / 100 = 3 рубля 75 копійок.

Це максимально допустима ціна за клік, при якій ваша рентабельність становитиме 0%. Зменшіть вартість кліка на N відсотків. Ці відсотки будуть вашої приблизною прибутком.

За такою ціною трафіку не буде ...

Може виникнути питання, а що робити з такою ціною за клік, адже трафіку, наприклад в Яндекс Директ, з такою ставкою не буде?

  • збільшувати рентабельність
    Можна підвищити націнку на товар, змінювати асортимент, скоротити витрати і так далі.
  • Апсейли
    Допродувати на сайті і по телефону при підтвердженні замовлення. Насправді це один із способів підвищити рентабельність.
  • Збільшувати конверсію сайту
    Працювати над інтерфейсом, тестувати віджети, забезпечувати саппорт клієнтам, пропонувати товар за хорошою ціною ...
  • Знайти дешевий або безкоштовний трафік, При якому буде зберігатися задане значення конверсії.
  • Не забувати клієнтів, які вже купили. Або не купили. робити повторні продажу, Використовувати E-mail розсилки, дзвонити і нагадувати про себе. Загалом, працювати з клієнтською базою.

Важливий момент. Вартість кліка розраховується для кожного рекламного каналу і для кожного інструменту всередині рекламного каналу окремо. Тому що конверсія сайту для пошукової кампанії Яндекс Директ, для рекламної мережі Яндекс Директ РСЯ,

Показник CPC в інтернет-рекламі

Що таке CPC в рекламі - це питання напевно зацікавить вебмастера, що вперше зіштовхнувся з необхідністю монетизації свого сайту. Термін «CPC» є абревіатурою від англійського виразу«Cost Per Click», що в перекладі означає «вартість кліка». Іншими словами, CPC - це гроші, які рекламодавець платить за перехід відвідувача власнику web-ресурсу, на якому розміщено посилання або банер.

Це цікаво! Не можна сказати про CPC, що це гарний спосібмонетизації молодих сайтів або блогів. Необхідно враховувати, що ціна за клік зазвичай становить кілька центів. Щоб отримувати солідний дохід, необхідно мати web-ресурс з великою відвідуваністю.

Більше відео на нашому каналі - вивчайте інтернет-маркетинг з SEMANTICA

Від чого залежить середній CPC

Є кілька критеріїв, що впливають на вартість кліка. Найбільш значущим чинником є ​​тематика сайту. Участь у комерційних проектах, присвячені інвестиціям, фінансів, будівництва тощо, приносять своїм власникам набагато більше прибутку, ніж розважальні або «жіночі» сайти. Крім тематичної приналежності web-майданчики, на показник CPC впливають такі критерії:

  • час доби;
  • географічне розташування інтернет-користувача;
  • ключова фраза;
  • авторитетність web-ресурсу в системі.
.

Що реклама CPC дає рекламодавцеві і вебмайстру

Скориставшись даними інструментом просування, рекламодавець отримує наступні переваги:

  • можливість гнучкого розподілу бюджету;
  • рекламну кампанію можна зупинити в будь-який час;
  • оплата проводиться тільки за фактичні переходи на просувний сайт;
  • є можливість швидко оцінити результативність рекламної кампанії.

Потрібно враховувати, що мережі контекстної реклами висувають певні вимоги по відношенню до прийнятих сайтам. Перш за все, web-ресурс повинен відповідати правилам партнерської програми і не порушувати вимоги законодавства. Також можуть бути встановлені обмеження по відвідуваності сайту, за його тематиці. У категорію «заборонених» зазвичай потрапляють сайти про азартні ігри, фармакології тощо

Дохід сайту залежить не тільки від вартості кліка, а й від величини CTR (кількість переходів відвідувачів на 1000 показів рекламного оголошення). Щоб поліпшити CTR, можна експериментувати з розташуванням рекламних блоків і їх візуальними характеристиками.

Як і в будь-який професійної діяльності, В інтернет-маркетингу існує багато термінів і визначень, які допомагають фахівцям швидко орієнтуватися в роботі, робити розрахунки і проводити аналітику просування. Для користувачів без досвіду багато термінів не завжди очевидні, саме тому, в нашій сьогоднішній статті ми розшифруємо основні визначення та формули інтернет-маркетологів, і розповімо, де їх можна і потрібно застосовувати.


Для Вашої зручності, ми розділили нашу статтю на блоки:

Терміни та формули для розрахунку витрат


Зараз познайомимо Вас з термінами:


CTR (click-through rate)- показник кликабельности рекламних оголошень. Розраховується як процентне відношення числа кліків до числа показів оголошень. За допомогою CTR визначають ефективність рекламної кампанії.


Формула: CTR = (кількість кліків / кількість показів) * 100%

CPC (costperclick) - вартість, яку платить рекламодавець за клік по рекламному оголошенню з подальшим переходом на сайт. CPC допомагає нам оцінити ефективність рекламної кампанії, а також скорегувати ставки. На показник CPC впливає кілька чинників - саме оголошення, його показник якості (СТR), регіон показу, час, конкуренти, що показують рекламу по тим же ключовими фразами.


CPA (costperaction)- вартість дії на сайті рекламодавця. В даному випадку рекламодавець сам приймає рішення, що приймати за корисну дію. Це може бути «Відвідування сторінки контакти» або «Відправлення форми зворотнього зв'язку». До даного терміну можна також віднести визначення CPL (costperlead)- це вартість за потенційного клієнта, який залишив свої контакти або зв'язався з рекламодавцем іншим зручним способом.



Для коректного відстеження корисних дій необхідно встановити мету в Google Analytics або іншій системі аналітики, де і буде вестися підрахунок даних.


Також є сервіси автоматичного розрахунку показника CPA - такі як, К-50, Roistat, і інші.

CPS (costper sale) - вартість 1 оплаченого замовлення товару / послуги з рекламних джерел. Розрахунок CPS зручний для інтернет-магазинів з онлайн оплатою. Для інших необхідна система наскрізної аналітики з інтеграцією CRM. CPS допоможе Вам скорегувати бюджети на рекламу, а також підвищити її ефективність.

CPO (cost per order)- вартість 1 замовлення товару / послуги. Відмінність полягає в тому, що як правило, в CPO враховуються всі замовлення, в тому числі і не оплачені.


CPM (Cost per Millenium) -вартість за 1000 показів, визначення для тих рекламодавців, кому важливо донести рекламне повідомлення до кінцевого користувача, при цьому не орієнтуватися на кліки по оголошенню, і оплачувати тільки кожні 1000 показів.


Формула: CPM = вартість розміщення рекламного оголошення / число передбачуваних контактів * 1000

CPI (cost per install)- вартість за установку мобільного додатка. Розрахунок CPI корисний для рекламодавців, чий продукт - це мобільні додатки. Показник CPI вважає вартість однієї установки програми.


Перераховані вище терміни допоможуть Вам відстежувати ефективність Ваших рекламних кампаній, вибирати кращі для себе моделі просування, а також контролювати і коригувати рекламний бюджет.

Терміни та формули для розрахунку прибутку

Коли витрати пораховані, настає найцікавіша частина для кожного підприємця - підрахунок прибутку. Нижче Ви знайдете для себе формули і визначення, які стануть Вам вірними помічниками.

Ad Costs to Sales (A / S)- визначення ефективності реклами. За допомогою простої формули A / S ви зможете порахувати прибуток з продукту, що просувається товару / послуги за вирахуванням витрат, що йдуть на підтримку даного товару / послуги. Як правило, показник вираховується за річний період або період звітності компанії.


Return on Ad Spend (ROAS)- визначення, яке допомагає нам порахувати, скільки прибутку ви отримали з рекламних кампаній. Наприклад, ви отримали прибуток з реклами в 100 000 рублів, витративши при цьому на рекламу 30 000 руб. Рахуємо: 100 000/30 000 = 3,3 руб. ви отримали з кожного витраченого 1 рубля на рекламу.


Формула: ROAS = прибуток / витрати на рекламні канали


ROI (Return on Investment)і ROMI (Return on marketing investment)відрізняються від ROAS розміром витратної частини. У ROMI (ROI) в якості витрат враховуються всі витрати на маркетинг, не тільки на рекламні канали (наприклад, створення сайту, розробка нового креативу для медійної рекламиі т.д.).


Формула: ROMI (ROI) = прибуток / витрати на маркетинг


Ad Costs to Margin (A / M)- ще одне визначення, що допомагає оцінити рентабельність реклами, але тільки не витрати по відношенню до прибутку, а витрати по відношенню до прибутку, за вирахуванням собівартості товару / послуги, тобто чистий прибуток від інвестицій.

EPC (Earnings Per Click)- показник схожий з показником CPC, відмінність в тому, що CPC - це витрати на клік, а EPC - це прибуток з 100 або 1000 кліків.


Формула: EPS = (отриманий прибуток / кількість кліків) * 100 (або 1000)

LTV (Lifetime Value)- це сукупний прибуток компанії, що отримується від одного клієнта за весь час роботи з ним. Показник дає чітке розуміння окупності вкладень в одного залученого клієнта.


Формула: LTV = дохід з 1 клієнта за весь час співпраці - витрати на залучення і утримання клієнта.

KPI- це ключовий показник, що дозволяє оцінити ефективність роботи на предмет досягнення цілей. KPI визначається індивідуально з фахівцем і рекламодавцем, відповідно до поточних і бажаними показниками.

У цій статті ми постаралися максимально докладно розповісти про основні термінах і формулах застосовуються в інтернет-маркетингу, для того, щоб Ви могли оцінювати поточну ситуацію Ваших рекламних кампаній, а також розуміти мову фахівців в області маркетингу. Високих Вам показників!


До скорої зустрічі!

мкр. Чорна Річка, д.15 Росія, Санкт-Петербург 8 812 497 19 87

Як визначити вартість за клік (CPC) для реклами


ПОДІЛИЛИСЯ

Як визначити вартість за клік (СРС) для вашої реклами?

Один з найбільш поширених питань. Взагалі, потрібно розуміти скільки у вас грошей ...

«І все ж», - запитаєте ви ...

У цій статті ви отримаєте відповідь.

Щоб ви розуміли, це зовсім точно визначити не вийде, тому що у кожного бізнес свій і свої нюанси. Так що заздалегідь беремо право на помилку.

У цій статті ми розглянемо, як ви можете визначити вартість за клік в своїх рекламних кампаніяхв Інтернеті і не тільки.

Формула ROI (окупність інвестицій)

Ви займаєтеся бізнесом, щоб заробляти гроші. Для цього вам необхідно переконатися, що гроші, які ви інвестуєте, створюють позитивний грошовий потік.

Щоб зрозуміти, як це відбувається, вам потрібно буде розрахувати показник окупності інвестицій - ROI (return on investment).

Якщо зовсім просто, показник ROI відповідає на питання: «Я заробляю більше грошей, Ніж вкладаю в свій бізнес? »

Крім цього, ROI також розповість вам про кількість позитивного (чи негативного) повернення вкладених коштів. Тобто, скільки грошей ви заробляєте (або втрачаєте) по відношенню до своїх інвестицій.

Давайте розглянемо приклад.

Припустимо, ви купуєте акції на суму 1000 $. Через два місяці ви продаєте ті ж акції акцій за 1300 $.

Яка була ваша окупність інвестицій?

Ось формула ROI:


ROI = (прибуток - собівартість) / сума інвестицій * 100%

Тепер c цифрами. Прибуток від інвестицій становить 1300 $ (продаж акцій), а вартість інвестицій становить 1000 $ (Собівартість акції).

ROI = (1300 - 1000 $) / 1000 $ = 0,3 або 30%

Вийшло 30%. Це тому, що ROI завжди вимірюється у відсотках.

Якщо повернення інвестицій є позитивним (як в даному випадку), тоді інвестиції прибуткові. Тому що ви отримуєте більше грошей, ніж вкладаєте.

Якщо повернення інвестицій є негативним, тоді інвестиції невигідні.

Давайте подивимося на приклад негативного ROI.

Припустимо, ви купуєте акції акцій за 1000 $. І змушені їх продати за 700 $.

ROI = (700 - 1000 $) / 1000 = -0,3 або -30%.

Ви витратили 30% на ці інвестиції.

Важливо враховувати формулу ROI, коли ви вираховує вартість за клік.

Вартість за клік

Багато платформи, де можна давати рекламу, слідують саме цієї моделі. Це означає, що вам платять тільки за те, що хтось клікнув на ваше оголошення.

А якщо ваше оголошення з'являється мільйон разів, і ніхто не клікає на нього, то ви нічого не платите. Звичайно, це сигнал про те, що вам потрібно працювати над якістю оголошення.

До речі, ціна за клік - одна з причин того, що онлайн-реклама настільки приваблива. Ви платите тільки за своє оголошення, коли потенційні клієнтинатискають на нього і вивчають вашу пропозицію.


Скільки коштує кожен клік? По різному.

Cтавка залежить від попиту. Чим більше людей хочуть брати участь в торгах за певне ключове слово, тим вище вартість за клік.

Все залежить від поточного попиту і популярності ключових слів, на які ви таргетіруетесь.

Який у вас коефіцієнт конверсії?

Потім вам потрібно зрозуміти який у вас коефіцієнт конверсії. Це відсоток людей, які клікають на ваше оголошення і роблять покупку.

На жаль, не всі, хто натискає на ваше оголошення, будуть купувати ваш продукт або послугу.

Це означає, що вартість за клік не збігається з ціною за продаж.


Приклад.

Припустимо, ви продаєте взуття, вартість реклами становить 1,25 $ за клік. Здавалося б, це доступна ціна, щоб заплатити за клік, тому що у вас вже є маржа прибутку в розмірі 17 $ за кожну пару туфель, які ви продаєте.

Не завжди.

Вам потрібно поглянути на коефіцієнт конверсії. Якщо тільки один з кожних десяти чоловік, які клікають на ваше оголошення, купують взуття, тоді ви дійсно платите 12,50 $ (1,25 x 10) за продаж.

Тепер обчисліть знову. Це $ 17 - $ 12,50. Це залишає вам менший прибуток в розмірі 4,50 $.

Ви можете собі це дозволити?

Це питання, на який вам доведеться відповісти самому.

Ваш коефіцієнт конверсії і вартість за клік безпосередньо пов'язані з показником окупності інвестицій (ROI).

Середня вартість за клік Google AdWords за сферами

Також важливо розуміти, що AdWords пропонує як пошукову (контекстну) рекламу, так і рекламу в медійній мережі (банери).

Середня вартість за клік по всім сферам становить 2,32 $ за контекстну рекламуі 0,58 $ за медійну (банери).

Давайте подивимося на середні галузеві показники за вартістю за клік Google AdWords.

Адвокатські послуги - $ 1.72 (контекстна) і $ 0.32 (банери)

Авто - $ 1,43 (контекстна) і $ 0,39 (банери)

B2B - $ 1,64 (контекстна) і $ 0,37 (банери)

Споживчі послуги - $ 3,77 (контекстна) і $ 0,69 (банери)

Сайти знайомств - $ 0.19 (контекстна) і $ 0.18 (банери)

Електронна комерція - $ .88 (контекстна) і $ 0.29 (банери)

Освіта - $ 1.74 (контекстна) і $ 0.40 (банери)

Послуги з працевлаштування - $ 0,20 (контекстна) і $ 1,66 (банери)

Фінанси і страхування - $ 3,72 (контекстна) і $ 0,72 (банери)

Здоров'я і медицина - $ 3,17 (контекстна) і $ 0.70 (банери)

Товари - $ 3.19 (контекстна) і $ 0.70 (банери)

Промислові послуги - $ 2,00 (контекстна) і $ 0,60 (банери)

Право - $ 5.88 (контекстна) і $ 0.60 (банери)

Нерухомість - $ 1,81 (контекстна) і $ 0.88 (банери)

Технології - $ 1,78 (контекстна) і $ 0,20 (банери)

Подорожі та гостинність - $ 1,55 (контекстна) і $ 0,24 (банери)

Медійні оголошення, як правило, коштують набагато менше, ніж пошукові оголошення. Чому це?

Це тому, що пошукові оголошення можуть використовуватися для людей, коли вони знаходяться на межі здійснення покупки. Таким чином, ціна вище.

наприклад, Якщо ви продаєте фотоапарати, ви, ймовірно, захочете запустити оголошення для ключового слова"Дешеві фотоапарати".

Навіщо? Тому що будь-який, хто шукає «дешеві фотоапарати», майже напевно зацікавлений в здійсненні покупки.

З іншого боку, медійні оголошення (банери) з'являються, коли люди переглядають якусь сторінку і не обов'язково зацікавлені в покупці відразу.

Часто буває, що медійні оголошення використовуються для ретаргетінга (або для людей, які вже взаємодіяли з брендом).

Середня вартість за клік в Facebook по галузям

Ще один відмінний варіант, коли мова заходить про рекламу в Інтернеті - це Facebook. Це пов'язано з тим, що ви можете націлити оголошень на людей на основі демографічних даних і інтересів.

Середня вартість за клік в Фейсбук становить 1,72 $.