Ո՞րն է տարբերությունը cpc-ի և cpa-ի միջև: CPO, CPL, CPS, ROAS, ROI և այլ տերմինների բացատրություն: CPC ցուցանիշ - հնարավո՞ր է կենտրոնանալ դրա վրա


Հաճախ, երբ հայտ է ներկայացվում՝ մեկ սեղմումով արժեքը, մարդիկ առաջնորդվում են ինտուիցիայով: Սա վերաբերում է նաև Yandex Direct-ում և Google Adwords-ում և ընդհանրապես ցանկացած գովազդային համակարգում կտտոցների արժեքի սահմանմանը:

Սա հանգեցնում է այսպիսի երկխոսության.

— Մեկ սեղմումով մենք կարող ենք վճարել ոչ ավելի, քան 30 ռուբլի:
- Ինչո՞ւ 30 ռուբլի: Ինչու ոչ 130:
— Չգիտեմ, կարծում եմ նորմալ գին է։

Մեկ սեղմման արժեքը հաշվարկելու համար ձեզ անհրաժեշտ են հետևյալ նախնական պարամետրերը.

Նման հաշվարկներով մենք միշտ հակված ենք դեպի վատը. մենք օգտագործում ենք ծախսերի մի փոքր ավելի բարձր մակարդակ կամ վաճառքների սպասվող մի փոքր ավելի ցածր քանակ:

  • Զուտ շահույթ մեկ պատվերից՝ որպես ինքնարժեքի և ապրանքի գնի տարբերություն: Այս ցուցանիշը հաշվարկելիս հաշվի առեք պատվերների մերժումները և վերադարձները:
  • Ուսումնասիրվող կայքի փոխակերպումը գնումներ կատարած այցելուների հարաբերակցությունն է կայքի այցելուների ընդհանուր թվին:
    Եթե ​​այս արժեքը դեռ հայտնի չէ, ապա կարող եք փնտրել միջին վիճակագրական ցուցանիշներ ձեր ոլորտի համար, օրինակ՝ առցանց խանութի համար 2%, վայրէջքի էջի համար՝ 4%։ Պետք է հաշվի առնել, որ այստեղ սխալը կարող է մեծապես ազդել արդյունքի վրա:

Սեղմման արժեքը հաշվարկելու բանաձևը.

Եկեք նայենք մի օրինակ.

  • Մեկ պատվերից զուտ շահույթը 250 ռուբլի է
  • Խանութի փոխակերպում - 1,5%

Մենք հաշվարկում ենք մեկ սեղմման արժեքը՝ օգտագործելով բանաձևը.

CPC = զուտ շահույթ * Փոխակերպում / 100:

Հետևաբար, մենք ստանում ենք՝ CPC = 250 * 1,5 / 100 = 3 ռուբլի 75 կոպեկ:

Սա առավելագույն թույլատրելի արժեքն է մեկ սեղմումով, որի դեպքում ձեր շահութաբերությունը կկազմի 0%: Նվազեցրեք ձեր մեկ սեղմման արժեքը N տոկոսով: Այս տոկոսները կլինեն ձեր գնահատված շահույթը:

Այս գնով երթեւեկություն չի լինի...

Հարց կարող է առաջանալ՝ ի՞նչ անել նման քլիքի գնի հետ, որովհետև նման տոկոսադրույքով տրաֆիկ չի լինի, օրինակ, դեպի Yandex Direct։

  • Բարձրացնել շահութաբերությունը
    Դուք կարող եք ավելացնել ապրանքների մակնշումը, փոխել տեսականին, նվազեցնել ծախսերը և այլն:
  • Upsells
    Պատվերը հաստատելիս կայքում և հեռախոսով վերավաճառեք։ Իրականում սա շահութաբերության բարձրացման ուղիներից մեկն է։
  • Բարձրացնել կայքի փոխակերպումը
    Աշխատեք ինտերֆեյսի վրա, փորձարկեք վիջեթները, տրամադրեք հաճախորդների աջակցություն, առաջարկեք ապրանքներ լավ գնով…
  • Գտեք էժան կամ անվճար տրաֆիկ, որտեղ կպահվի նշված փոխարկման արժեքը:
  • Մի մոռացեք այն հաճախորդներին, ովքեր արդեն գնել են. Կամ չի գնել: Արեք կրկնակի վաճառք, օգտվեք էլփոստի տեղեկագրերից, զանգահարեք և հիշեցրեք ձեր մասին։ Ընդհանուր առմամբ, աշխատեք հաճախորդների բազայի հետ:

Կարևոր կետ. Մեկ սեղմման արժեքը հաշվարկվում է յուրաքանչյուր գովազդային ալիքի և գովազդային ալիքի յուրաքանչյուր գործիքի համար առանձին: Քանի որ կայքի փոխակերպումը Yandex Direct որոնման արշավի, Yandex Direct YAN գովազդային ցանցի համար,

CPC առցանց գովազդում

Ինչ է CPC-ն գովազդում. այս հարցը, անշուշտ, կհետաքրքրի վեբ վարպետին, ով առաջին անգամ հանդիպել է իր կայքը դրամայնացնելու անհրաժեշտությանը: «CPC» տերմինը բառի հապավումն է Անգլերեն արտահայտություն«Cost Per Click», որը նշանակում է «Cost Per Click»: Այլ կերպ ասած, CPC-ն այն գումարն է, որը գովազդատուն վճարում է այցելուի փոխանցման համար այն վեբ ռեսուրսի սեփականատիրոջը, որի վրա տեղադրված է հղումը կամ բանները:

Հետաքրքիր է, CPC-ի մասին չես ասի, թե դա ինչ է լավ միջոցերիտասարդ կայքերի կամ բլոգերի դրամայնացում: Հիշեք, որ մեկ սեղմման արժեքը սովորաբար մի քանի ցենտ է: Հաստատ եկամուտ ստանալու համար դուք պետք է ունենաք վեբ ռեսուրս՝ մեծ տրաֆիկով:

Լրացուցիչ տեսանյութեր մեր ալիքում. սովորեք ինտերնետ մարքեթինգ SEMANTICA-ի հետ

Ինչն է որոշում միջին CPC-ն

Կան մի քանի չափանիշներ, որոնք ազդում են մեկ սեղմման արժեքի վրա: Ամենաէական գործոնը կայքի թեման է: Առևտրային նախագծերը, որոնք նվիրված են ներդրումներին, ֆինանսներին, շինարարությանը և այլն, իրենց տերերին շատ ավելի մեծ շահույթ են բերում, քան զվարճանքի կամ «կանացի» կայքերը։ Ի լրումն վեբ կայքի թեմատիկ պատկանելության, CPC ցուցանիշի վրա ազդում են հետևյալ չափանիշները.

  • Օրվա ժամեր;
  • ինտերնետ օգտագործողի աշխարհագրական դիրքը;
  • հիմնական արտահայտություն;
  • վեբ ռեսուրսի հեղինակությունը համակարգում:
.

Ի՞նչ է բերում CPC գովազդը գովազդատուին և վեբ-վարպետին:

Օգտագործելով այս խթանման գործիքը, գովազդատուն ստանում է հետևյալ առավելությունները.

  • բյուջեի ճկուն բաշխման հնարավորությունը;
  • գովազդային արշավը կարող է դադարեցվել ցանկացած պահի.
  • վճարումը կատարվում է միայն գովազդվող կայք իրական անցումների համար.
  • Հնարավոր է արագ գնահատել գովազդային արշավի արդյունավետությունը։

Պետք է նկատի ունենալ, որ կոնտեքստային գովազդային ցանցերը որոշակի պահանջներ են դնում ընդունված կայքերի նկատմամբ։ Առաջին հերթին, վեբ ռեսուրսը պետք է համապատասխանի աֆիլիատ ծրագրի կանոններին և չխախտի օրենքի պահանջները: Սահմանափակումներ կարող են սահմանվել նաև կայքի երթևեկության, դրա թեմայի վերաբերյալ: Դրամախաղի, դեղագիտության և այլնի մասին կայքերը սովորաբար դասվում են «արգելված» կատեգորիայի:

Կայքի եկամուտը կախված է ոչ միայն կտտոցների արժեքից, այլև CTR արժեքից (այցելությունների քանակը 1000 տպավորությունների համար): գովազդ). CTR-ը բարելավելու համար կարող եք փորձարկել գովազդային միավորների տեղադրումը և դրանց տեսողական բնութագրերը:

Ինչպես ցանկացած մասնագիտական ​​գործունեություն, ինտերնետ մարքեթինգում կան բազմաթիվ տերմիններ և սահմանումներ, որոնք օգնում են մասնագետներին արագ կողմնորոշվել իրենց աշխատանքում, կատարել հաշվարկներ և իրականացնել խթանման վերլուծություն: Փորձ չունեցող օգտատերերի համար շատ տերմիններ միշտ չէ, որ ակնհայտ են, այդ իսկ պատճառով մեր այսօրվա հոդվածում մենք կվերծանենք ինտերնետային շուկայավարների հիմնական սահմանումները և բանաձևերը և կասենք, թե որտեղ կարող են և որտեղ պետք է կիրառվեն:


Ձեր հարմարության համար մենք մեր հոդվածը բաժանել ենք բլոկների.

Ծախսերի հաշվարկման պայմաններ և բանաձևեր


Այժմ եկեք ձեզ ծանոթացնենք պայմաններին.


CTR (սեղմման տոկոսադրույքը)- գովազդի սեղմումների տոկոսադրույքը: Հաշվարկվում է որպես գովազդի տպավորությունների քանակի վրա սեղմումների քանակի տոկոս: CTR-ն որոշում է գովազդային արշավի արդյունավետությունը:


Բանաձև CTR = (սեղմումներ/տպավորություններ)*100%

CPC (արժեքըմեկսեղմել) - այն արժեքը, որը գովազդատուն վճարում է գովազդի վրա սեղմելու համար՝ հետագայում կայք անցնելով: CPC-ն օգնում է մեզ գնահատել գովազդային արշավի արդյունավետությունը, ինչպես նաև հարմարեցնել հայտերը: Մի քանի գործոններ ազդում են CPC-ի դրույքաչափի վրա՝ գովազդն ինքնին, դրա Որակի գնահատականը (СR), ցուցադրման շրջանը, ժամանակը, մրցակիցները, որոնք ցուցադրում են գովազդ նույն հիմնաբառերի համար:


CPA (արժեքըմեկգործողություն)– գովազդատուի կայքում գործողության արժեքը: Այս դեպքում գովազդատուն ինքն է որոշում, թե ինչ ընդունել որպես օգտակար գործողություն։ Սա կարող է լինել «Այցելություն կոնտակտային էջ» կամ «Ձևաթղթի ներկայացում հետադարձ կապ«. Այս տերմինը կարող է օգտագործվել նաև սահմանելու համար CPL (արժեքըմեկառաջնորդել)- սա արժեք է պոտենցիալ հաճախորդի համար, ով թողել է իր կոնտակտները կամ կապվել է գովազդատուի հետ մեկ այլ հարմար եղանակով:



Ճիշտ հետևելու համար օգտակար գործողությունպետք է նպատակ դնել Google Analytics-ում կամ այլ վերլուծական համակարգում, որտեղ կհաշվարկվեն տվյալները:


Գոյություն ունեն նաև CPA ցուցանիշի ավտոմատ հաշվարկման ծառայություններ, ինչպիսիք են K-50, Roistat և այլն:

CPS (արժեքըմեկ վաճառքի համար) - գովազդային աղբյուրներից ապրանքների / ծառայությունների 1 վճարովի պատվերի արժեքը: CPS-ի հաշվարկը հարմար է առցանց վճարումով առցանց խանութների համար: Մնացածի համար՝ վերջից մինչև վերջ վերլուծության համակարգ CRM ինտեգրում. CPS-ը կօգնի ձեզ հարմարեցնել ձեր գովազդային բյուջեն, ինչպես նաև բարձրացնել դրա արդյունավետությունը:

CPO (մեկ պատվերի արժեքը)- ապրանքի/ծառայությունների 1 պատվերի արժեքը. Տարբերությունն այն է, որ, որպես կանոն, բոլոր պատվերները, այդ թվում՝ չվճարվածները, հաշվի են առնվում CPO-ում։


CPM (Հազարամյակի արժեքը) –արժեքը 1000 տպաքանակի համար, սահմանում այն ​​գովազդատուների համար, ովքեր մտածում են վերջնական օգտագործողին գովազդային հաղորդագրություն հասցնելու մասին՝ չկենտրոնանալով գովազդի սեղմումների վրա և վճարելով միայն յուրաքանչյուր 1000 տպավորություն:


Բանաձև: CPM = գովազդի տեղադրման արժեքը / հեռանկարային կոնտակտների թիվը * 1000

CPI (մեկ տեղադրման արժեքը)- բջջային հավելվածի տեղադրման արժեքը: CPI-ի հաշվարկը օգտակար է գովազդատուների համար, որոնց արտադրանքը բջջային հավելվածներ. CPI-ն չափում է մեկ հավելվածի տեղադրման արժեքը:


Վերոնշյալ պայմանները կօգնեն ձեզ հետևել ձեր գովազդային արշավների արդյունավետությանը, ընտրել ձեզ համար լավագույն խթանման մոդելները, ինչպես նաև վերահսկել և հարմարեցնել ձեր գովազդային բյուջեն:

Շահույթի հաշվարկման պայմաններ և բանաձևեր

Երբ ծախսերը հաշվարկվում են, յուրաքանչյուր ձեռնարկատիրոջ համար ամենահետաքրքիր մասը գալիս է՝ շահույթի հաշվարկը։ Ստորև դուք կգտնեք ձեզ համար բանաձեւեր և սահմանումներ, որոնք կդառնան ձեր հավատարիմ օգնականները։

Գովազդի վաճառքի ծախսեր (A/S)- Գովազդի արդյունավետության որոշում. Օգտագործելով A/S պարզ բանաձևը, դուք կարող եք հաշվարկել շահույթը գովազդվող արտադրանքից/ծառայությունից՝ հանած այն ծախսերը, որոնք ուղղվում են այս ապրանքին/ծառայությանը: Որպես կանոն, ցուցանիշը հաշվարկվում է ընկերության տարեկան կամ հաշվետու ժամանակաշրջանի համար:


Գովազդային ծախսերի վերադարձ (ROAS)- սահմանում, որն օգնում է մեզ հաշվարկել, թե որքան շահույթ եք ստացել գովազդային արշավներից: Օրինակ՝ գովազդից ստացել եք 100000 ռուբլի շահույթ, մինչդեռ գովազդի վրա ծախսել եք 30000 ռուբլի։ Մենք համարում ենք՝ 100,000/30,000 = 3,3 ռուբլի: Դուք գովազդի համար ծախսած յուրաքանչյուրից ստացել եք 1 ռուբլի:


Բանաձև ROAS = շահույթ/ծախս գովազդային ալիքների վրա


ROI (ներդրումների եկամտաբերություն)Եվ ROMI (շուկայավարման ներդրումների վերադարձ)տարբերվում են ROAS-ից՝ ծախսային մասի չափով: ROMI-ում (ROI) բոլոր մարքեթինգային ծախսերը հաշվի են առնվում որպես ծախսեր, ոչ միայն գովազդային ալիքների համար (օրինակ՝ կայք ստեղծելը, նոր ստեղծագործության մշակումը մեդիա գովազդև այլն):


Բանաձև ROMI (ROI) = շահույթ/մարքեթինգային ծախսեր


Գովազդի ծախսեր մինչև մարժա (A/M)- մեկ այլ սահմանում, որն օգնում է գնահատել գովազդի շահութաբերությունը, բայց ոչ շահույթի հետ կապված ծախսերը, այլ ծախսերը՝ կապված շահույթի հետ՝ հանած ապրանքի/ծառայության արժեքը, այսինքն՝ ներդրումների զուտ շահույթը:

EPC (շահույթ մեկ սեղմումով)- CPC ցուցանիշին նման ցուցիչ, տարբերությունն այն է, որ CPC-ն մեկ սեղմման արժեքն է, իսկ EPC-ն շահույթն է 100 կամ 1000 կտտոցից:


Բանաձև: EPS = (Ստեղծված շահույթ/Սեղմումների քանակը) * 100 (կամ 1000)

LTV (կյանքի արժեք)- սա ընկերության ընդհանուր շահույթն է, որը ստացել է մեկ հաճախորդից նրա հետ աշխատելու ողջ ընթացքում: Ցուցանիշը հստակ պատկերացում է տալիս ներգրավված հաճախորդի հաշվով ներդրումների վերադարձի մասին:


Բանաձև LTV = եկամուտ 1 հաճախորդից համագործակցության ողջ ժամանակահատվածի համար - հաճախորդ ներգրավելու և պահելու ծախսերը:

KPIհիմնական ցուցանիշ է, որը թույլ է տալիս գնահատել աշխատանքի արդյունավետությունը նպատակներին հասնելու համար: KPI-ն որոշվում է անհատապես մասնագետի և գովազդատուի հետ՝ ընթացիկ և ցանկալի ցուցանիշներին համապատասխան:

Այս հոդվածում մենք փորձել ենք հնարավորինս շատ պատմել ինտերնետ մարքեթինգում օգտագործվող հիմնական տերմինների և բանաձևերի մասին, որպեսզի կարողանաք գնահատել ձեր գովազդային արշավների ներկա իրավիճակը, ինչպես նաև հասկանալ մարքեթինգի մասնագետների լեզուն: Ձեզ բարձր միավորներ:


Կհանդիպենք շուտով:

մդ. Չեռնայա Ռեչկա, 15 Սանկտ Պետերբուրգ, Ռուսաստան 8 812 497 19 87

Ինչպե՞ս որոշել գովազդի մեկ սեղմման արժեքը (CPC):


ԿԻՍՎԵԼ

Ինչպե՞ս եք որոշում ձեր գովազդի մեկ սեղմման արժեքը (CPC):

Ամենահաճախ տրվող հարցերից մեկը. Ընդհանուր առմամբ, դուք պետք է հասկանաք, թե որքան գումար ունեք ...

«Եվ այնուամենայնիվ», - հարցնում ես...

Այս հոդվածը ձեզ կտա պատասխանը:

Որպեսզի հասկանաք, դա հնարավոր չի լինի բավականին ճշգրիտ որոշել, քանի որ. Յուրաքանչյուր բիզնես ունի իր նրբությունները: Այսպիսով, մենք նախօրոք վերցնում ենք սխալի իրավունքը:

Այս հոդվածում մենք կանդրադառնանք, թե ինչպես կարող եք որոշել մեկ սեղմման արժեքը ձեր վրա գովազդային արշավներինտերնետում և դրանից դուրս:

ROI (ներդրումների վերադարձի) բանաձև

Դուք բիզնեսում եք փող աշխատելու համար: Դա անելու համար դուք պետք է համոզվեք, որ ձեր ներդրած գումարը դրական դրամական հոսքեր է ստեղծում:

Հասկանալու համար, թե ինչպես է դա տեղի ունենում, դուք պետք է հաշվարկեք ROI (ներդրումների վերադարձը):

Պարզապես, ROI-ն պատասխանում է հարցին. «Ես վաստակում եմ ավելի շատ փողքան ես ներդրումներ կատարել իմ բիզնեսում.

Դրանից բացի, ROI-ն ձեզ կասի նաև ներդրումների դրական (կամ բացասական) վերադարձի չափը: Այսինքն, որքան գումար եք վաստակում (կամ կորցնում) ձեր ներդրման հետ կապված:

Դիտարկենք մի օրինակ։

Ենթադրենք, դուք գնել եք 1000 դոլար արժողությամբ բաժնետոմսեր: Երկու ամիս անց դուք վաճառում եք նույն բաժնետոմսերը 1300 դոլարով:

Ո՞րն էր ձեր ներդրման վերադարձը:

Ահա ROI բանաձևը.


ROI=(շահույթ - ծախս)/ներդրման գումար*100%

Հիմա թվերով. Ներդրումների վերադարձը $1300 է (բաժնետոմսերի վաճառք), իսկ ներդրման արժեքը՝ $1000 (բաժնետոմսերի արժեքը):

ROI = ($1300 - $1000) / $1000 = 0.3 կամ 30%

Ստացել է 30%: Դա պայմանավորված է նրանով, որ ROI-ն միշտ չափվում է որպես տոկոս:

Եթե ​​ներդրումների վերադարձը դրական է (ինչպես այս դեպքում), ապա ներդրումը շահավետ է։ Որովհետև դուք ավելի շատ գումար եք ստանում, քան դնում եք:

Եթե ​​ներդրումների վերադարձը բացասական է, ապա ներդրումը շահութաբեր չէ։

Դիտարկենք բացասական ROI-ի օրինակ:

Ենթադրենք, դուք գնել եք բաժնետոմսեր 1000 դոլարով: Եվ ստիպեցին վաճառել դրանք 700 դոլարով։

ROI = (700 - $1000) / 1000 = -0.3 կամ -30%:

Այս ներդրման վրա դուք ծախսել եք 30%:

Կարևոր է հիշել ROI-ի բանաձևը, երբ հաշվարկում եք մեկ սեղմման արժեքը:

CPC

Շատ հարթակներ, որտեղ դուք կարող եք գովազդել, հետևում են այս մոդելին: Սա նշանակում է, որ դուք վճարվում եք միայն ձեր գովազդի վրա սեղմող մեկի համար:

Եվ եթե ձեր գովազդը հայտնվում է միլիոն անգամ, և ոչ ոք չի սեղմում դրա վրա, ապա դուք ոչինչ չեք վճարում: Իհարկե, սա ազդանշան է, որ դուք պետք է աշխատեք ձեր գովազդի որակի վրա:.

Ի դեպ, CPC-ն առցանց գովազդի այդքան գրավիչ պատճառներից մեկն է։ Դուք վճարում եք ձեր գովազդի համար միայն այն ժամանակ, երբ պոտենցիալ հաճախորդներսեղմեք դրա վրա և ուսումնասիրեք ձեր առաջարկը:


Որքա՞ն արժե յուրաքանչյուր սեղմումը: Այլ կերպ.

Գինը կախված է պահանջարկից։ Որքան շատ մարդիկ ցանկանում են հայտ ներկայացնել որոշակի հիմնաբառի համար, այնքան բարձր է մեկ սեղմման արժեքը:

Ամեն ինչ կախված է ընթացիկ պահանջարկից և ձեր թիրախավորված հիմնաբառերի հանրաճանաչությունից:

Ո՞րն է ձեր փոխակերպման տոկոսադրույքը:

Ապա դուք պետք է հասկանաք, թե որն է ձեր փոխարկման տոկոսադրույքը: Սա այն մարդկանց տոկոսն է, ովքեր սեղմում են ձեր գովազդը և գնումներ կատարում:.

Ցավոք, ոչ բոլորը, ովքեր սեղմում են ձեր գովազդը, կգնեն ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը:

Սա նշանակում է, որ մեկ սեղմման արժեքը նույնը չէ, ինչ վաճառքի արժեքը:


Օրինակ.

Ենթադրենք, դուք կոշիկ եք վաճառում, գովազդի արժեքը 1,25 դոլար է մեկ սեղմումով: Թվում է, թե սա մատչելի գին է մեկ սեղմումով, քանի որ դուք արդեն ունեք $17 շահույթի մարժա յուրաքանչյուր զույգ կոշիկի համար, որը վաճառում եք:

Ոչ միշտ:

Դուք պետք է նայեք փոխակերպման տոկոսադրույքը. Եթե ​​յուրաքանչյուր տասը մարդկանցից միայն մեկը, ով սեղմում է ձեր գովազդը, գնում է կոշիկներ, ապա դուք իսկապես վճարում եք $12,50 (1,25 x 10) մեկ վաճառքի համար:

Հիմա նորից հաշվարկեք: 17-12,50 դոլար է: Սա ձեզ թողնում է ավելի փոքր շահույթ՝ $4,50:

Դուք կարող եք դա թույլ տալ:

Սա մի հարց է, որին դուք ինքներդ պետք է պատասխանեք։

Ձեր Փոխակերպման տոկոսադրույքը և մեկ սեղմման արժեքը ուղղակիորեն կապված են ձեր ներդրումների վերադարձի հետ (ROI):

Google AdWords-ի միջին CPC ըստ արդյունաբերության

Կարևոր է նաև հասկանալ, որ AdWords-ն առաջարկում է և՛ որոնման (համատեքստային) գովազդ, և՛ ցուցադրական ցանցային գովազդ (բաններ):

Մեկ սեղմման միջին արժեքը բոլոր ոլորտներում է $2,32 մեկ համատեքստային գովազդև 0,58 դոլար ցուցադրման համար (բաններ).

Եկեք նայենք Google AdWords-ի մեկ սեղմման արժեքի արդյունաբերության միջին արժեքներին:

Փաստաբանների ծառայություններ - $1,72 (համատեքստային) և $0,32 (ազդանշաններ)

Ավտո - $1,43 (համատեքստային) և $0,39 (ազդանշաններ)

B2B - $1,64 (որոնում) և $0,37 (բաններ)

Սպառողների ծառայություններ - $3,77 (համատեքստային) և $0,69 (ազդանշաններ)

Ծանոթությունների կայքեր - 0,19 դոլար (համատեքստային) և 0,18 դոլար (բաններ)

Էլեկտրոնային առևտուր - $,88 (որոնում) և $0,29 (բաններ)

Կրթություն - $1,74 (համատեքստային) և $0,40 (ազդանշաններ)

Զբաղվածության ծառայություններ - $0,20 (համատեքստային) և $1,66 (ազդանշաններ)

Ֆինանսներ և ապահովագրություն - $3,72 (համատեքստային) և $0,72 (ազդանշաններ)

Առողջություն և բժշկություն - $3,17 (համատեքստային) և $0,70 (ազդանշաններ)

Ապրանքներ – $3,19 (համատեքստային) և $0,70 (ազդանշաններ)

Արդյունաբերական ծառայություններ - $2,00 (համատեքստային) և $0,60 (ազդանշաններ)

Աջ - $5,88 (համատեքստային) և $0,60 (ազդանշաններ)

Անշարժ գույք – $1,81 (համատեքստային) և $0,88 (ազդանշաններ)

Տեխնիկա – $1,78 (որոնում) և $0,20 (բաններ)

Ճանապարհորդություն և հյուրընկալություն՝ $1,55 (համատեքստային) և $0,24 (ազդանշաններ)

Ցուցադրվող գովազդի արժեքը շատ ավելի քիչ է, քան որոնման գովազդը: Ինչու սա?

Դա պայմանավորված է նրանով, որ որոնման գովազդը կարող է օգտագործվել մարդկանց համար, երբ նրանք գնումներ կատարելու շեմին են: Այսպիսով, գինը ավելի բարձր է:

Օրինակեթե դուք տեսախցիկներ եք վաճառում, հավանաբար կցանկանաք գովազդ տեղադրել հիմնաբառ«էժան տեսախցիկներ»

Ինչի համար? Որովհետև ցանկացած մարդ, ով փնտրում է «էժան տեսախցիկներ», գրեթե անկասկած շահագրգռված է գնումներ կատարելով:

Մյուս կողմից, ցուցադրվող գովազդները (բաններները) հայտնվում են, երբ մարդիկ դիտում են էջը և պարտադիր չէ, որ շահագրգռված լինեն անմիջապես գնել:

Հաճախ է պատահում, որ ցուցադրվող գովազդն օգտագործվում է վերահասցեավորման համար (կամ այն ​​մարդկանց համար, ովքեր արդեն շփվել են ապրանքանիշի հետ):

Facebook-ի մեկ սեղմման միջին արժեքը՝ ըստ ոլորտի

Մեկ այլ հիանալի տարբերակ, երբ խոսքը վերաբերում է առցանց գովազդին, դա Facebook-ն է: Դա պայմանավորված է նրանով, որ դուք կարող եք գովազդել մարդկանց դեմոգրաֆիայի և հետաքրքրությունների հիման վրա:

Facebook-ում մեկ սեղմման միջին արժեքը 1,72 դոլար է.